We gaan bijna!

10 maart 2019 - Rotterdam, Nederland

Vrijdag 15 maart is het zover!! We gaan wéér op reis met Habitat for Humanity, ditmaal om te bouwen in Cambodja. Bepaald niet naast de deur en het is weer net zo nodig als vorig jaar in Zambia. En ja, het is weer net zo spannend!!
Het enige dat we tot nu toe weten is dat we via HongKong naar Siem Reap in Cambodja reizen. Voor wie we gaan bouwen en wát we gaan bouwen is nu nog niet bekend. Deze informatie krijgen we de komende week.
We hebben recent nog een update uit Zambia gekregen. De familie die in"ons" huis is getrokken heeft inmiddels minstens 100 huizen in hun buurtje gekregen. Ze zijn nog steeds ontzettend gelukkig in hun huis en vertelden dat ze een totaal ander leven hebben gekregen, zonder zorgen om instortende muren, lekkende dakplaten en overstromende latrines. Ze sparen nu geld uit en kinderen kunnen weer naar school. Kortom, tenminste 12 mensen hebben nu een hoopvolle toekomst gekregen.
Met dit in ons achterhoofd gaan we nu naar Cambodja. Best een spannend land vinden we. De beelden van destijds van het 8-uur journaal op zo'n klein zwart-wit tvtje komen weer terug. Wat zullen we aantreffen.........?
We gaan er weer voor. Komende week de koffer pakken en vrijdag gaat de knop om..........

1. Floor:
    Spannend, veel bouwvakkersplezier!!
    Groetjes Floor
  2. Karin:
    Lieve Conny en Clemens,
    Heel veel plezier met dit 👷🏻‍♀️🏘👷🏼‍♂️avontuur!
    Groetjes Karin
  3. Astrid Kok:
    10 maart 2019
    Wat bijzonder dat jullie weer gaan bouwen. Wij zijn in Cambodja geweest en vinden het prachtig.

Véél succes!
    Groetjes van Marcel en Astrid
  4. Karin Blomsteel:
    10 maart 2019
    Lieve Conny en Clemens hele goede reis en super veel Suc6 met het bouwen en onwijs leuk om jullie blog weer te volgen.

Veel liefs Karin en John
  5. Gijs:
    10 maart 2019
    Conny en Clemens heel veel succes weer
  6. Saskia:
    10 maart 2019
    Heel veel succes weer! Hopelijk maken jullie ook dit jaar weer een hele familie blij met een echt huis!
  7. Marianne Krouwer:
    10 maart 2019
    Lieve buurtjes, super dat jullie weer gaan bouwen
    Heel bijzonder en als ik niet zo oud zou zijn, was ik meegegaan. Liefs Marianne
  8. Tanja:
    Wat een mooi avontuur weer! Veel plezier! Robert en Tanja
  9. Fen en Harm:
    Spannend, we zijn benieuwd naar jullie belevenissen. Succes! Liefs, Fen en Harm
  10. Vivian:
    10 maart 2019
    Heel veel succes! Benieuwd naar jullie verhalen!
    Liefs, Vivian
  11. Emile de Grund:
    Succes Conny en Clemens,
    Super spannend zorg dat je heel weer terug komt ;-)

Groetjes,

Emile
  12. Fianne:
    11 maart 2019
    Geweldig dat jullie dit doen! We gaan jullie volgen. Heel veel succes en plezier!!
    De Hommeltjes
  13. Jos en Gerdy:
    11 maart 2019
    Veel bouwplezier en succes.
  14. Cath:
    11 maart 2019
    Wat een vooruitzicht weer! Mooi toch dat jullie dit doen. Ik zal de bouwperikelen met plezier volgen 😁.

Veel succes en plezier daar en kom vooral met 10 vingertjes, 10 teentjes en veel mooie herinneringen terug!!

Liefs,

Cath
  15. Bernadette Raaijmaakers:
    Mooi avontuur. Succes en ook veel bouwplezier toegewenst. Liefs, Ber
  16. Aart en Bianca:
    12 maart 2019
    Een goede reis, succes en plezier gewenst!
    We kijken uit naar de verhalen.😃
  17. Caren:
    12 maart 2019
    Nog maar 3 dagen. Nienke is ook in Cambodja geweest. Sterkte en succes!
  18. Rob & Corrina:
    15 maart 2019
    Vandaag is het zover! Heel veel succes in Cambodja.
  19. Tonny:
    15 maart 2019
    Een goede reis en veel water drinken.

Groetjes,
    Tonny
  20. Marcella Holtkamp:
    Respect voor jullie! Ik kijk maar de verhalen uit. Liefs Marcella
  21. Sylvia:
    16 maart 2019
    Welkom in Cambodja!

Goede reis gehad? Een mooie tijd toegewenst, het wordt zeker op prijs gesteld! Chapeau!